Programmeerimine

Kuidas meeldib sulle programmeerimise teema - võiks seda õppida rohkem ja põhjalikumalt või pigem vähem? 
Kas programmeerimine on vajalik teema informaatikas?
Kas programmeerimine on raske või kerge, kas saad aru programmeerimise teemadest? 
Kas programmeerija elukutse on huvitav, vaheldusrikas ja tasuv? 
Kas oled mõelnud et sinust võiks saada programmeerija, mis oleks selle ameti plussid ja miinused?

Mulle meeldib programmeerimine, kuid see, mis me teeme Scratchi keskkonnas ei ole minu meelest ''päris'' programmeerimine. Tahaks tunnis rohkem õppida küll, aga pigem keeli nagu näiteks Python, Javascript või HTML. Ma arvan, et programmeerimise alused võiks ikka õpetada koolis, informaatika tunnis. Seda oskust võib vaja minna hiljem elus. Minu jaoks isiklikult on programmeerimine suhteliselt kerge ja huvitav. Siiani on olnud asjad selged ja arusaadavad. Arvan, et programmeerija elukutse on huvitav, sest see vajab riskimist, vigadest õppimist ning eksperimenteerimist. Vahel olen mõelnud saada programmeerijaks küll. Valisin mängude valdkonna, kuna see tundus kõige huvitavam. Praegusel hetkel ei oska ma öelda, kas tahan seda elukutsena teha. Plussid oleksid need: paindlik tööaeg ja see, et naudin mida teen. Miinused oleks näiteks see, et kohati tulevad väiksed vead sisse ja neid peab otsima, näiteks kuskilt jäi semikoolon puudu. See töö vajab täpsust.


Mõned programmeerimiskeeled on kujutatud pildil. Pildi allikas - https://towardsdatascience.com/top-10-in-demand-programming-languages-to-learn-in-2020-4462eb7d8d3e

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Programmi idee

Distantsõpe

Septembri kolmas nädal