Marsi ootamatu viiruselevik Minu mängu tegevus toimub aastal 2700 planeedil Mars. Ootamatult tabab seda meteoriit , mille sees peitub viirus, mis võib inimkonna ära tappa. Mängija peab selle viiruse võimalikult hästi isoleerima. Kui viirus on isoleeritud, hakkab peategelane seda uurima ning leiab sellele uue kasutusviisi. Eesmärk on saavutada seda, et kõik saavad aru, kui tähtis on viirusega reaalselt tegeleda. Mäng vajab mõnes kohas kiiret reaktsiooni ning on pigem mõeldud noorematele inimestele, kuid sobib ka vanematele. Kui oleksin meeskonna liige, siis ilmselt oleks kujundaja või 3D modellerija .
Sel nädalal alustasin seda blogi . Käisin ka kunstikoolis ning olin koolis. Kokku oli mul 3 tundi kunstikoolis sel nädalal. Õnneks jäi eesti keele töö ära ning me kuulasime kirjanikku Ilmar Tomuskit. Ta loeng oli sellest, et mis on keel. Loeng oli okei, aga tema jutustamine tegi selle igavaks. Ta rääkis väga uimaselt. Rohkem midagi huvitavat ei juhtunud.
Kuidas meeldib sulle programmeerimise teema - võiks seda õppida rohkem ja põhjalikumalt või pigem vähem? Kas programmeerimine on vajalik teema informaatikas? Kas programmeerimine on raske või kerge, kas saad aru programmeerimise teemadest? Kas programmeerija elukutse on huvitav, vaheldusrikas ja tasuv? Kas oled mõelnud et sinust võiks saada programmeerija, mis oleks selle ameti plussid ja miinused? Mulle meeldib programmeerimine, kuid see, mis me teeme Scratchi keskkonnas ei ole minu meelest ''päris'' programmeerimine. Tahaks tunnis rohkem õppida küll, aga pigem keeli nagu näiteks Python , Javascript või HTML . Ma arvan, et programmeerimise alused võiks ikka õpetada koolis, informaatika tunnis. Seda oskust võib vaja minna hiljem elus. Minu jaoks isiklikult on programmeerimine suhteliselt kerge ja huvitav. Siiani on olnud asjad selged ja arusaadavad. Arvan, et programmeerija elukutse on huvitav, sest see vajab riskimist, vigadest õppimist ning eksperimenteerimist. V...
Kommentaarid
Postita kommentaar